Akut behandling

Akut Behandling

Akut tandlæge i København, Virum og Nordsjælland

Vi tilbyder akut tandlægehjælp i vores åbningstider, hvor du altid kan få en tid til akut tandlægebehandling.

AKUT TANDBEHANDLING

Få akut tandlægehjælp nær dig

Tandpine er en af de mest ubehagelige former for smerte og derfor er det afgørende at få hurtig og effektiv behandling. Vi garanterer, at vores akutte patienter får behandling samme dag. Hos os kan du få akut tandlægehjælp og blive smertefri med det samme.

Ring til os på: 71 70 71 88 for at få en akut tandlægetid med det samme.

Vi har åbent hele året rundt, holder dog lukket i weekenderne og på helligdage. Hvis du har brug for hjælp på disse dage, henviser vi til Tandlægevagten på Oslo Plads 14, 2100 København Ø tlf.: 70 25 00 41.

AKUT TANDBEHANDLING

Er der behov for akut tandbehandling?

Hvis du er i tvivl om behovet for en akut tandlægetid, kan du altid ringe til os, og få en vurdering, om akut behandling er nødvendig.
De mest almindelige situationer, hvor det kan være nødvendigt med akut behandling, omfatter:
- Traumer eller akutte tandskader, der kræver øjeblikkelig behandling
- Akut tandpine
Tandpine kan opstå pludseligt af forskellige årsager og er altid en ubehagelig oplevelse. Selvom tandpine ikke altid indikerer alvorlige problemer, er det stadig vigtigt at få det undersøgt af en tandlæge. Årsagerne til tandpine kan variere, såsom infektioner eller huller i tænderne, og begge tilfælde kræver hurtig behandling.

Tandpine har en tendens til at forværres over tid, så man skal ikke vente og håbe på at det forsvinder af sig selv, da dette sjældent sker.
Traumer kan også forårsage forskellige typer af tandskader og kan opstå i forskellige situationer, typisk i forbindelse med sport eller transport. Selvom omfanget af skaden kan variere, kræver alle former for traumer akut behandling. Nogle tandskader er åbenlyse og smertefulde, mens andre kan virke mindre alvorlige, selvom de stadig kræver øjeblikkelig tandlægehjælp. Det er vigtigt at tage alle traumer alvorligt og søge akut behandling, hvis nødvendigt.